Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Ε! Παιδιά! Ακούστε εδώ! Βρήκα το ημερολόγιο του Μπαξ! Ελάτε να το διαβάσουμε μαζί και μην πείτε λέξη στο κούνελο! Τεμπέλης είναι, να πάρει ένα μάθημα! Τι λέτε;


      Αγαπητό μου ημερολόγιο...
Σήμερα σκάω απ' την ζέστη! Και αυτή η ιδιοκτήτριά μου, το βράδυ δεν με βγάζει έξω στο μπαλκόνι! ΕΛΕΟΣ!!!

Άμα σε αρπάξει καμιά κουκουβάγια ή σε φαν τα κουνούπια μανάρι μου δεν θα φταίω εγώ!



Όπως πάλι, ναι, δεν βρήκα το χρυσό μαρούλι ημερολόγιο, μάλλον μου το έκρυψε αυτή εδώ η ιδιοκτήτριά μου!

Άλλου αυτά τα παραμύθια!



Επίσης, δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι με τι είναι απασχολημένοι οι γείτονες και κάποιες φορές ακούω βρισιές για την Ευρώπη και τα ΑΤΜ. Δεν θα έχει παιχνίδια και τροφή με το τσουβάλι. Ούτε καν εφημερίδα! Κι ήθελα δημοσιογράφος! Όνειρα είχα και τα 'χασα. Είμαι και φαταούλας! Θα το ρίξω στην δίαιτα! Στην νηστεία!

Το ελπίζω... Ακόμα μας χρωστάς νοίκι, το ξέχασες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου