Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Το όνομά μου είναι Μπαξ! Μου αρέσει το μπάνιο! Φαίνομαι σαν Ζόμπι! Μπου! Επίσης μ' αρέσει να βάζω θαυμαστικά σε κάθε πρόταση!!!















Δεν μου αρέσει πολύ να με αγκαλιάζουν με τις ώρες!


Μου αρέσει να μασουλώ την εφημερίδα για να βρω το χρυσό μαρούλι! Δεν τρελαίνομαι για καρότα παρότι είμαι κουνέλι! Επίσης τρώγοντας την εφημερίδα μαθαίνω τα νέα!








Παίζω κρυφτό όλη την μέρα όταν είμαι στο σπίτι! Κου κου τζα!

Tip: Βλέπετε τα μάτια μου; Είναι γαλάζια όχι κόκκινα! Βλέμμα όλο νόημα!!!! :)
Tip: Ξέρω να κάνω φατσούλες!!! ;) :D :P ),: O_o

Μπορώ να ζωγραφίσω!!!! Κοιτάξτε!!!

                                 [_______________]                                     [_____________]
[___________]             |           |                                                     |           |      |
       |            |                                          |         [_____________]         |        |
  |       |    |    |              |       |        |                       |    |       |       |   |
                                                                             |           |     |              |     |      |   |
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου